Naar de content

Utrecht

030 241 47 49

48 hours City Challenge

Targeted: Heineken Retail

Een bloedstollend spel met als primaire doelstelling het in beweging brengen van de salesforce. Wie vergaart het grootste geldbedrag en wat heb je er voor over om aan de top te staan? 14 teams van 5 personen zijn op pad gestuurd met als enige houvast een laptop, UMTS telefoon en een koffer met 50.000,- euro.

48 uur lang werden de groepen aangestuurd door middel van SMS, email, video en geluidsberichten. Geen seconde werden de deelnemers losgelaten. Abseilen vanaf de Euromast, racen in limousines, met 30 Tuk Tuk’s over de Amsterdamse Wallen, op RIB boten met 100 km per uur over de Maas, niets is te gek.

Het hoge toys for boys gehalte bleef ondergeschikt aan de communicatiedoelstelling van dit event. De opdrachtgever Heineken Retail is in de aanloop 100% betrokken geweest in de ontwikkeling van het programma met als resultaat een event waarin de vooraf gestelde doelstellingen ruimschoots zijn behaald.